De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

19 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal,

Mijn reis naar India en Nepal is inmiddels bevestigd en dan... ? Ja dan zul je direct je to do lijstje moeten gaan opstellen. Visumaanvragen, reisdocuementen nakijken, maken afspraak GGD, factuur betalen en checken backpack en ga zo maar door.

Punt 1 neemt echter al veel tijd in beslag! Het visum aanvragen doe ik bij het visumbureau Taurus. Dit betekent dat alles aangetekend per post naar Amsterdam opgestuurd moet gaan worden. In die enveloppe moet een hele bende aan formulieren, pasfoto's en kopieen zitten. Echt bureaucratisch dus. Was 't maar zo moeilijk om Nederland in te komen... Ik zit nu nog te wachten op mijn laatste document, een engelse werkgeversverklaring.

Nu ga ik na al het gevogel eens lekker genieten van de voorpret tot aan 17 maart! Ergens vind ik het wel weer spannend om weg te gaan.

to be continued!

Liefs, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Traveling together, a new adventure!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 37665

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 30 September 2013

Moving on to Qatar

22 Oktober 2011 - 11 November 2011

Dominicaanse Republiek

17 Maart 2011 - 07 April 2011

India en Nepal

10 September 2010 - 30 September 2010

Sri Lanka

01 Januari 2007 - 30 Maart 2007

Aussie - Down Under

Landen bezocht: