Ambassade - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Ambassade - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Ambassade

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

28 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal,

Een vakantieboeken is 1. Het regelen van een visum voor India en Nepal is 2. Een grote papierellende komt dan om de hoek kijken. Aangezien je bij de ambassade in Den Haag een stempel moet gaan halen, en dat ook maar liefst 2 keer, laat ik alles regelen door een visumbureau. Net zo makkelijk en scheelt mij veel tijd.

Mijn paspoort is inmiddels aangetekend verzonden en via track en trace op paspoortnummer komt er naar voren dat mijn visum bij de Nepalese ambassade al geregeld is! Joehoe, de eerste is dus binnen!
Nu india nog... Hier komt mijn paspport vandaag pas binnen. Ik ben toch wel benieuwd hoe snel het daar allemaal geregeld is.

Verder tel ik lekker af tot aan mijn vakantie. Heb nog genoeg te doen! Zomerkleren uitzoeken, backpack-spullen bij elkaar leggen, malariapillen ophalen en vast nog veel meer! Nog 17 dagen!

Liefs Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Traveling together, a new adventure!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 37649

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 30 September 2013

Moving on to Qatar

22 Oktober 2011 - 11 November 2011

Dominicaanse Republiek

17 Maart 2011 - 07 April 2011

India en Nepal

10 September 2010 - 30 September 2010

Sri Lanka

01 Januari 2007 - 30 Maart 2007

Aussie - Down Under

Landen bezocht: