Upcoming next holiday: destation unknown...? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Upcoming next holiday: destation unknown...? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Upcoming next holiday: destation unknown...?

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

05 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Na het vele rondtrekken, dingen bekijken, is het ook wel een keer leuk om eens een klein beetje te gaan relaxen... Niet verkeerd toch?
Nou, dat dacht ik dus ook. De ABC eilanden zijn voorbijgekomen, Brazilie, Thailand, Egypte en daarnaast het geld en vrije dagen aspect. Diep nadenkend: Eigenlijk wil ik naar een voor mij destination unknown. Toch iets nieuws, toch iets om te zien maar de heerlijke mogelijkheid om te kunnen genieten van de azuurblauwe zee. Ik moet meteen weer even terugdenken aan mijn bountyeiland gevoel ervaringen uit Australie en Hawaii niet te vergeten. Zou ik iets kunnen vinden wat in deze omschrijving past?

Een land in het Caribisch gebied, ten westen aan de grens van Haiti wat samen het eiland Hispaniola vormt. Ook wel de Dominicaanse Republiek genaamd. Een spaanstalig land zo voor de kust van Cuba. Natuurlijk is de Lonely Planet al in huis om het voorwerk te doen... Dat wordt toch voorpret genoemd?

22 oktober 2011 met vlucht MP623 vertrekken Camiel en ik om 13:50 uur naar de DR. Met een tussenstop op cuba (kunnen we meteen daar ook nog even spieken of het eiland en grappig uitziet, en of de verhalen van lisanne en marcel overeenkomen?!) Rond 22:00 uur lokale tijd komen we aan. Nice, very nice. Wij kijken ernaar uit... nog 109 dagen!

Liefs,
Astrid en Camiel


  • 16 Augustus 2011 - 21:43

    Chandra :

    jemig! jij neemt het er ook wel van he!
    veel plezier!
    costa rica en cuba staan voor 2013 in mijn agenda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Traveling together, a new adventure!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 37735

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 30 September 2013

Moving on to Qatar

22 Oktober 2011 - 11 November 2011

Dominicaanse Republiek

17 Maart 2011 - 07 April 2011

India en Nepal

10 September 2010 - 30 September 2010

Sri Lanka

01 Januari 2007 - 30 Maart 2007

Aussie - Down Under

Landen bezocht: