Buenas dias.... - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Buenas dias.... - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Buenas dias....

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

28 Oktober 2011 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Ola amigo's!!

De eerste week hier op dominica is erg prima. Het weer? Veel zon en zo af en toe een tropisch buitje....

Ook hebben we hier niet stil gezeten de eerste week hoor. Snorkelen, wandelen, merenques dansen, isla saona, san Pedro en chavon.

Klinkt goed hè? Voor jullie beeldvorming witte zandstranden, de opnameset van anaconda, het kerkje waar m. Jackson trouwde, veel locals en natuurlijk de rum cola en Andere alcoholische versnaperingen.

Conclusie, wij maken 't prima hier.. Voor vandaag staat er een dagje zonnen op het programma ennehh is die doos met zon al gearriveerd in nederland. Anders moet ik ff gaan reclameren bij martinair!

Adios,

Astrid en camiel

Verstuurd vanaf mijn iPod

• 28 Oktober 2011 - 18:22

Cees Frieda En PEter:

Rusten jullie ook nog uit deze vakantie?
    doen hoor!!

Veel plezier.

Friet en Cees

• 29 Oktober 2011 - 09:19

Dick & Iny:

hallo Astrid en Camiel
    wij genieten, op afstand, mee met het gevoel wat jullie zulen hebben op de "Bounty stranden" van Punta Cana en hebben best wel een beetje heimwee

geniet ervan en tot ziens

Dick & Iny