De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

16 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Hello,

Komt de vakantiestress dan nu toch al een beetje om de hoek kijken? Koffers pakken, onderbroeken zoeken, zomerkleding achter het schot vandaan halen enneh... zonnebrand kopen bij de kruidvat, een potje DEET tegen de muggen (you never know), de lonely planet in de rugzak wat excursiegeld natuurlijk! Maar misschien nog wel het aller-aller-en-aller belangrijkste de tickets.

Normaal gesproken kennen we het wel, ruim 10 dagen van te voren zijn de reisbescheiden via het reisbureau op te halen. Laten wij deze keer nou eens de pech hebben dat ze er niet zijn? Stomverbaasd kijk ik de vrouw achter haar desk aan en vertel haar dat we dat niet begrijpen. "sorry, maar eh, de spoedticketpost heeft ze niet bezorgd en daarnaast... ons systeem heeft kuren dus kan jullie eigenlijk helemaal neits vertellen!"

Een beetje aangeslagen kijken Camiel en ik elkaar aan... Stuur die tickets dan maar naar schiphol want misschien komen ze daar wel aan met de vliegpost? hahaha....

Al met al is het de bedoeling dat we zaterdag 22 oktober om 13:50 met de MP621 naar de Dominicaanse Republiek vliegen. Nog even spannend voor wat betreft de tickets maar wij zijn er klaar voor!

Liefs,
Astrid en Camiel

• 17 Oktober 2011 - 06:30

Dick Dillisse:

hoi Astrid en Camiel

vanuit een lichtgrijs Antwerpen wens ik jullie een geweldige reis toe
    het kleine beetje DR dat wij dit jaar hebben leren kennen was geweldig

grt
    Dick

• 17 Oktober 2011 - 16:43

Karin:

Haha, nu inderdaad maar hopen dat alles goed komt, maar ik heb alle vertrouwen erin!! Geniet nog lekker van de voorbereidingen, ik ga wel lekker (maar niet heus!) verder met inpakken....