De laatste loodjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

06 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve vrienden, familie en bekenden!

Nog 5 weken wachten, zweten, genieten, hard werken, op cursus, inpakken... Uit dit alles kunnen jullie vast wel merken dat ik aan 't aftellen ben! SRI LANKA… !

Even, heel even is er een kleine radio stilte geweest van mijn kant uit. Maar een maandje vooruit kijken mag toch wel? Heel stiekem dwaal ik nu al wel eens richting Azië. "Het is groot grijs en heeft een slurf: Een OLIFANT ! Het is met zon, zee en strand en cocktails: De Romantische SFEER !" Juist ja, ik ben al begonnen met flink hard te duimen en te hopen en wat je allemaal nog meer kunt ondernemen om het lot te kunnen tarten… Maar toch kun je om een aswolk niet heen! Nu ga ik er dan ook maar van uit dat Ijsland ook meedoet aan een enorm lange radiostilte… Genoeg geneuzel over zwarte rook, aswolken en het feit dat ik niet kan wachten om te gaan!

10 september vlieg ik naar Sri Lanka, EK146 om 15:30 uur. Niet rechtstreeks, maar via Dubai. Het lijkt me op zich toch ook wel spannend om vanuit de lucht de mooie hotelketens te kunnen zien. Vanuit de media heb ik ook nog eens begrepen dat we met een nieuw toestel vliegen van Emirates. Dubbel pret. Extra veel tv kanalen, extra veel muziek kanalen. En nou hoop ik ook op extra veel drinken, service en misschien extra veel slaap? Bijslapen zal niet gaan. Maar na zo'n 16 uur reizen zal ik wel rete-erg-moe-zijn!

Voor nu zit er niets anders op dan in het warme kleine kikkerlandje af te wachten… Stukje bij beetje bij te bruinen zodat ik er straks uit zie als een sri-lan-kaan? enneh… lol maken met de meiden en met m'n nieuwe aanwinst: Camiel ! Daardoor gaan de weken nog sneller voorbij!


Liefs Astrid



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Traveling together, a new adventure!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 37657

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 30 September 2013

Moving on to Qatar

22 Oktober 2011 - 11 November 2011

Dominicaanse Republiek

17 Maart 2011 - 07 April 2011

India en Nepal

10 September 2010 - 30 September 2010

Sri Lanka

01 Januari 2007 - 30 Maart 2007

Aussie - Down Under

Landen bezocht: