Sun, sea and drugsguys!!! - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Sun, sea and drugsguys!!! - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Sun, sea and drugsguys!!!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

26 September 2010 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Hallo allemaal!!!!

Het vele reizen zit erop, nu is het tijd om even te genieten. Ik zit op dit moment aan de kust in een plaats genaamd: hikkaduwa.

Het is hier nog overduidelijk te zien wat de tsunamie van 2004 heeft aangericht. Ons hotel is een bouwval, iets wat vroeger een paradijs is geweest. Overal zijn er lege bouwvallige huizen, monumenten en zowaar lopen ze bij hetzwembad van het hotel drugs te dealen ! Prettige dagen wordt er dan gezegd.

We houden goede moed dus... De hort maar op! Over een uurtje ga ik snorkelen en
Met de glass bottem boat mee.ben benieuwd. Moet er maar niet bij nadenken dat het eventuele slechte mannetjes zijn!!!!!!

Vanavond ga ik met een three wheeler naar het turtlestrand... Moet ook een bezienswaardigheid zijn.

Tot dinsdag ben ik hier, daarna maken we nog een dagtrip naar Colombo. De steden zijn hier vooral vies groot en onvriendelijke vieze mannetjes die in je kont knijpen....

Oja... Yale national park was mooi. Veel beesten gezien: luipaard, jakhals velevogels krokodillen enzo.
In Halle heb ik nog vele overblijfselen uit de voc tijd gezien: dutch houses, dutch church, nl overheidsgebouw...

Ik ga weer stoppen. De zon schijnt hier , de zee is wild en ik word de onbuigzaam ongeveer uitgekeken. Ja ik zit hier als enige. 8 obers die deze gekke Hollander zitten aan te gapen.

Tot snel!!!

Liefs,
Astrid


  • 26 September 2010 - 07:35

    Friet En Cees:

    Be wise zei mijn moeder en dat geven wij door. Geen eieren van schildpadjes, wel foto's willen wij zien.
    en dat knijpen, volgens mij leer jij ze dat wel af, toch? Geniet deze dagen nog aan zee en neem al je mooie ervaringen mee zodat wij later ook kunnen genieten.
    Kusjes uit een regenachtig Bruchem. XXXFriet en Cees

  • 26 September 2010 - 09:50

    Camiel:

    Het is wel even wennen dan het hotel en de mensen daar lokaal als ik dat zo hoor van je......! Maar ga maar lekker genieten van de uitjes en dagtrips en zie je van de week weer..... joepieeee

    Hahaha groeten,
    Liefs X

  • 26 September 2010 - 11:43

    Bas:

    Je hebt iig beter weer als hier, wij leven van regenbui naar regenbui met tussendoor een zonnestraaltje...
    Veel plezier met je dagtripjes en tot snel weer!

    oow ja, dat moet wel een hele stoere local zijn die voor de 2e x in jouw billen knijpt

  • 26 September 2010 - 14:55

    Karin:

    Ben erg benieuwd naar alle foto's van de dieren. Jou kennende heb je die vaak en veel op de foto gezet. Misschien weer een mooie voor een poster?

    Sterkte met alle drugguys, laat ze maar lekker met een grote boog om je heen wandelen.

    Spreek je in ieder geval volgende weekend wel,

    liefs Karin

  • 26 September 2010 - 18:12

    Kristel En Erik:

    ZO te zien heb je het waanzinnig goed gehad!
    Geniet nog van je laatste dagen!

    Gr Erik en Kristel

  • 27 September 2010 - 15:03

    Lizzy:

    allemaal hele leuke verhalen als ik het zo allemaal lees joh! je hebt het errug leuk gehad iig.

    tot snel!!!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Traveling together, a new adventure!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 37646

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 30 September 2013

Moving on to Qatar

22 Oktober 2011 - 11 November 2011

Dominicaanse Republiek

17 Maart 2011 - 07 April 2011

India en Nepal

10 September 2010 - 30 September 2010

Sri Lanka

01 Januari 2007 - 30 Maart 2007

Aussie - Down Under

Landen bezocht: