Goodbye Sri lanka, welcome holland... - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Goodbye Sri lanka, welcome holland... - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Goodbye Sri lanka, welcome holland...

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

30 September 2010 | Sri Lanka, Colombo

Hoi Allemaal,

De vakantie zit er helaas weer op! Zoals ik begrepen heb ga ik de regen en kou tegemoet... :( balen! Maar: ik heb een backpack vol met zonnestraaltjes ingepakt voor jullie!!!

De laatste dagen sri lanka waren niet helemaal op en top bevallen. In het hotel is ingebroken en heeft m'n reismaatje veel spullen verloren. Pas dan merk je dat sri lanka nog niet klaar is voor toerisme. Hotelmanagers kennen ineens geen engels, politie laat het afweten en zelfs je tourguide is "dronken" ..... Wanneer je 119, dat is het noodnummer hier, belt beginnen ze je uit te lachen en verbreken ze de verbinding.

Sri lanka was a beautiful island. Een schitterende natuur, vaak aardige en nette mensen maar ook wordt vaak de andere zijde getoond. Afzetterij, toeristen die met een dollarteken boven het hoofd wandelen en ga zo maar door.

Ook heb ik natuurlijk leuke dingen gedaan de laatste dagen... Ik heb kennis mogen maken met rosi. Dat is de reuzenschildpad in hikkaduwa. zorgvuldig wordt hij even naar de kant gehaald, zijn schild wordt gewassen, we maken een paar fotoos en, geven rosi een aai en gaan weer... Braaf!
Het rif hier is inderdaad vergaan. de glass bottem boten varen tegen het reef aan. Er zitten wel degelijk mooie vissen, deels levende stukken reef en dat was het dan....

Voor nu ga ik me nog even moe maken voor de lange reis naar huis toe. Onze vlucht gaat pas om 3'15 uur en moeten we nog 1,5 uur wachten...

Tot snel allemaal weer...

Liefs,
Astridje

• 29 September 2010 - 20:31

Bas:

Hey

hmm.. toch niet zo'n leuk einde van zo'n prachtige reis. Gelukkig hebben jullie ook heel veel leuke dingen gezien en meegemaakt zodat je toch met een glimlach terug kan kijken op deze periode!

Goede reis!!

• 29 September 2010 - 21:05

Martijn:

Welcome back:).

• 29 September 2010 - 21:22

Friet En Cees:

goede reis en tot morgenmiddag.
    Kus Friet en Cees

• 30 September 2010 - 05:16

Camiel:

Tot straks......

• 30 September 2010 - 07:12

Karin:

Ja, maakt je buik maar nat. Vanmorgen zeiden ze dat het vandaag een koude dag zou worden.
    Dus in de regen naar de Rabo!!!

Geniet nog maar even van je laatste vakantiedagen en ik spreek je snel weer.

liefs Karin

• 30 September 2010 - 14:46

Lizzy:

hey meissie!

wow, das echt minder nieuws hey! jeetje!
    nou fijn dat je weer goed terug bent!
    XX