Update vanuit de bergen - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Update vanuit de bergen - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Update vanuit de bergen

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

21 September 2010 | Sri Lanka, Bandarawela

Hoi Allemaal,

Jammer om te lezen dat het weer zo slecht is in Nederland. Hier is 't ook niet al te best weer in de bergen. 2 dagen geleden zat ik nog bij het haardvuur, dikke trui aan, sjaal om en veel, maar dan heel veel regen. NU 1000 meter hoger, loop ik weer in korte broek. Vandaag zijn we dan ook de omgeving van bandarawela . De dowa-tempel en de rawana ella falls stonden op de planning. Overal, bij iedere tempel mogen, uh... moeten je schoenen uit. ouch! Onze nederlandse bearfoot zijn er niet echt aan gewend om op de keien, de stenen en het zand te lopen. Ach ja, het is voor een goed doel, ik groet de monnik nog een keer en loop terug.

De waterval bij ella, was super mooi! De locale bevolking vroeg iok mee liep door het water en de glibberige stenen naar de andere kant van de waterval. Richard en leisl zijn blijven wachten. Geweldig. Deze mensen zijn zo neiuwsgierig wie je bent, wat je doet, waar je vandaag komt.

De afgelopen dagen zijn er weinig echt spectaculaire dingen gebeurt. Ja iedere dag zien we wel wat monniken, wat wildlife en soms wat regen... Oja, nu ik zit na te denken.. de treinreis! Heb 3 uur 2e klas gestaan! Te erg,dit is netzoiets als in de cargo mee mogen reizen. Like that very much :(

Ik ga zo weer terug naar het hotel wandelen. OM vijf uur, half zes is het hier pikkedonker en ben net tot de conlusie gekomen dat mijn zaklamp nog op mijn bed ligt! hihi, nou, take care en tot snel!

Liefs!

• 21 September 2010 - 10:04

Karin:

Leuk weer te horen!!!!! Geniet er maar lekker van en doe rustig aan met je voetjes.....

• 21 September 2010 - 10:18

Bas:

als je zaklamp maar niet aan heeft gestaan, want dan zijn de batterijen leeg

Geniet nog de komende 9 dagen!!

• 21 September 2010 - 11:50

Friet En Cees:

Hoi mop,

Wij hebben morgen een verplichte snipperdag ivm komende mooi weer dag in Nedderland.:)
    Weekend weer regen dus.
    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. Make fun.
    Kusjes Friet en Cees

• 21 September 2010 - 18:18

Camiel:

Hoi hoi,

Goed om te horen dat je toch nog wat moois tegen komt en leuke dingen meemaakt ondanks af en toe de regen! Hier zijn het nu een paar redelijke dagen en dan wordt het ook weer minder! Geniet nog maar lekker en ik ga je heel snel weer zien!

Liefs X My

• 21 September 2010 - 18:33

Niels:

Haaa Astrid!

Wat is het toch lekker om te reizen he! Jammer dat er regen is. Maar je zult vast de mooiste dingen mee maken. Ben benieuwd naar je verhalen en kijk er iedere keer naar uit! :)

groetjes

Niels

• 21 September 2010 - 18:43

Sander:

hee astrid, jammer van die regen even maar alleen maar mooi weer gaat ook vervelen he.. aardige en nieuwsgierige mensen dus overal lees ik, dat is echt leuk! veel plezier met de rest van je avonturen!