Gezegend by the oldest monk... - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu Gezegend by the oldest monk... - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Astrid Nieuwenhuizen - WaarBenJij.nu

Gezegend by the oldest monk...

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

16 September 2010 | Sri Lanka, Kandy

Ayubowan lieve allemaal,

Afgelopen dagen hebben we weer een hele hoop meegemaakt dus hierbij even de highlights.

First, the lion rock. Het was een mega grote klim, steil, klauteren en klimmen, water drinken.. Maar uiteindelijk een winderig en super gaaf utizicht. Heb onderweg wel wat angst gehad omdat alle treden niet even vast zaten en de rots vrij hoog was.... Just see the pictures!

The second... ehm, we hebben ook de golden valley gezien. wederom was het hier ook klimmen. Zo stom als dat astrid was, was ze haar kaartje vergeten. stom stom stom... dus naar beneden gerend, terug naar boven, het leek net een marathon!!!!!! Ik voelde me vrij bekeken door de sri lankanen. Iedereen klapte voor me, zette me op de foto omdat ik de held was om 2 keer heen en weer te rennen!

Tevens ben ik vandaag gemasseerd in een kruidentuin. Heerlijk. De masseurs zaten nog op school, dus koste ons niets! ;)

Ook al hebben we in het wild een aantal olifanten gezien bij zonsondergang. Hoe geweldig is dat! En ik kon ze nog op de foto krijgen ook!!! hihi..

Natuurlijk zijn er nog vele andere beesten voorbij gekomen, en door de lens van de camera nog eens van dichtbij bekeken...

Ik zit nu in Kandy, dat is in de bergen, en ben zoals de de tekst zegt: gezegend bij a monk! hihi... :)

Op mijn knieen hbe ik zo ongeveer zijn voeten mogen kussen met richard, hij was 93 jaar oud, de oudste monk van azie denk ik. Hij was gastvrij en was zeer vriendelijk voor ons. Ook hiervan volgen de fotoos.. het is net zoiets al een visite aan de paus.

Ik ga slapen, welterusten en bedankt voor jullie lieve reacties!

Liefs,
Astrid

  • 16 September 2010 - 17:36

    Sander:

    leuk om te lezen dat je t zo naar je zin hebt! slaap lekker x

  • 16 September 2010 - 18:54

    Friet En Cees:

    Hoi, nou zeg 2x een berg op en nog adem over hebben om het applaus in ontvangst te nemen, respect. De gymnastische oefeningen in DBosch hebben je dus goed gedaan. Hoop om die mooie momenten op foto's mee te kunnen beleven. Die eerste mooie rots heb ik al wel op Google Earth bekeken.
    Slaap en droom lekker. Geniet!! en nog eens GENIET!!!
    Cees en Friet.

  • 16 September 2010 - 19:27

    Frieda Petertje:

    Hoi baasje.
    Op die mooie berg zou ik ook wel eens willen vliegen.

    prprpr groetjes

  • 16 September 2010 - 20:32

    Bas:

    Hey!

    Ik geniet er telkens weer van als je een verhaal geplaatst hebt! Mis je smsjes in de ochtend af en toe wel hoor.

    Ik hoop dat je nog heel veel mooie momenten hebt daar, geniet ervan, maak foto's dan kunnen wij ook meegenieten!

    Liefs!

  • 16 September 2010 - 21:02

    Lisanne:

    het klinkt allemaal geweldig. geniet ervan!
    groetjes

  • 17 September 2010 - 06:00

    Karin:

    Ha meiske,

    leuk om weer wat van je te horen. Ik word nu toch wel heel benieuwd en nieuwsgierig naar alle foto's!!!

    liefs Karin

  • 17 September 2010 - 10:58

    Camiel:

    Hoi hoi,

    Ziet er weer uit als een super gaaf avontuur, nog beter dan wat in de boeken beschreven staat! Wil starks als je terug bent de foto's wel zien hoor! Maakt er vandaag weer een hele mooie en leuke dag van, en hoor snel weer van je....!
    Groetjes en knuffel van my

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Traveling together, a new adventure!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 37650

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 30 September 2013

Moving on to Qatar

22 Oktober 2011 - 11 November 2011

Dominicaanse Republiek

17 Maart 2011 - 07 April 2011

India en Nepal

10 September 2010 - 30 September 2010

Sri Lanka

01 Januari 2007 - 30 Maart 2007

Aussie - Down Under

Landen bezocht: